سیستم های ویپ در یک نگاه:
با VoIP، تماس های صوتی آنالوگ به بسته های داده تبدیل می شود. بسته ها مانند هر نوع داده دیگری مانند ایمیل، از طریق اینترنت عمومی و یا هر شبکه پروتکل اینترنت خصوصی (IP) حرکت می کنند. با استفاده از سرویس VoIP، می توانید با تلفن ثابت یا تلفن همراه تماس بگیرید. همچنین میتوانید با رایانه به رایانه تماس بگیرید، هر دو طرف با میکروفون رایانه صحبت میکنند و از طریق بلندگوها یا هدستهای رایانه گوش میکنند. شایان ذکر است که می توانید با استفاده از تلفن ثابت نیز تماس بگیرید یا دریافت کنید.
VoIP چگونه برای کسب و کار شما کار می کند؟
نحوه عملکرد VoIP برای تجارت شما ساده است: با افزودن صدا به شبکه داده، هزینه ها را کاهش می دهید، بهره وری را بهبود می بخشید و همکاری را افزایش می دهید.
با داشتن یک شبکه برای مدیریت به جای دو شبکه، در پول خود صرفه جویی خواهید کرد. میتوانید به راحتی افزونهها و مکانهای تلفن (سخت افزاری یا نرم افزاری) را اضافه، جابهجا یا تغییر دهید، که باعث صرفهجویی در هزینه و انعطافپذیری بیشتری میشود.
نیروی کار شما می تواند از سیستم ارتباطی شما در خانه یا در جاده استفاده کند. همچنین، تلفنهای IP بیسیم، کاربران را در حالی که در انبار، در طبقه فروش یا هر جایی که میتوانند بهصورت بیسیم به شبکه داده شما دسترسی داشته باشند، به سیستم ارتباطی و منابع متصل کند.
راه حل های ارتباطی یکپارچه برای کسب و کارهای کوچک فراتر از قابلیت های VoIP اساسی در افزایش همکاری است. با یک راه حل ارتباطی یکپارچه، کارگران می توانند به راحتی از طریق صوتی، چت تصویری، کنفرانس وب و پیام های فوری با یکدیگر همکاری کنند. کارمندان می توانند با استفاده از هر فناوری به صورت جداگانه یا همه آنها به طور همزمان و از یک رابط کاربری ساده با یکدیگر همکاری کنند.
استفاده از سیستم ویپ علاوه بر مزایای بسیار و سادگی اجرا و پیشبرد اهداف یک کسب و کار میتواند در کاهش هزینه های مکالمات نیز تاثیر شایانی داشته باشد.
مدیران کسب و کارها درصورت آگاهی از این امکانات بدون شک سیستم تماس خود را ارتقاء خواهند داد و با سیستم های ویپ امکانات مجموعه را نیز افزایش خواهند داد.
پارینه در خدمت شماست.