شما با پیاده سازی سیستم های ویپ میتوانید تماس هایی که خارج از ساعات کاری انجام میشوند را مدیریت کنید. مثلا پیامی برای مشتری پخش کنید و ساعات کاری خود را توضیح دهید تا مشتری بداند چه ساعاتی میتواند تماس بگیرد. همچنین برخی از سوالات متداول را میتوانید در پیامی برا مشری خود پخش کرده و راهنمکایی ابتدایی را انجام دهید.
به عنوان مثال شما میتوانید سناریویی تعریف کنید که در آن اگر تماسگیرنده وارد صف خاصی شد یا داخلی خاصی را وارد کرد، مشخصات شرکت مانند آدرس، شماره تماس و آدرس شبکههای اجتماعی در قالب یک پیامک برای وی ارسال شود.
احترام به مشتری و ارائه خدمات 24 ساعته میتواند شما را به بیزینسی قابل اعتماد تبدیل کند که به مشتریان خود اهمیت میدهید و مطمئن باشید توقع مشتریان از شما نیز همین قدر بالاست. در سیستم های ویپ قابلیت های زیادی وجود دارد که میتواند کسب و کار شما را رونق بیشتری ببخشد. در هر مرحله که نیاز به توصیح بیشتر دارید میتوانید با کارشناسان پارینه تماس گرفته و از مشاوره ما استفاده نمائید.
اینکه شما برنامه ای ویژه برای ساعات خارج از کار خود دارید میتواند مشتری را وفادار کند و خیال مشتری را راحت کند که میتواند در ساعات دیگر با شما تماس داشته باشد. ذهنیت مشتری نقش مهمی در روند رشد بیزینس شما دارد.